biebeer

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

humör: trött

Av Mirja - 30 april 2012 02:53

Hello!! Jag har 2 andra bloogar som heter : http://mirjasplace.devote.se och http://movieronja.bloggplatsen.seTjecka in dom fast jag kommer ha den här bloggen ett tag :) haha obsss jag glömde komma komentaren på devote förut :/ *suck* aja jag går in nu och och kollar! Vet ni.. Jag tycker synd om Justin & Selena's förhållande för att selena blir retad för att vara ihop med Justin mn jag tycker och tror att hon älskar homom mer än något annat!! Det gör ju såklart Justin också antgligen men aja... Jag måste dra nu och kolla komentaren på den ... *hick* ...andra bloggen :D *Hick* vi ses.HIIIIICCCKKK :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mirja - 17 maj 2012 09:48

Helo :D jag såg en tävling på facet och man kunde vinna enny ipad 3 och det skulle vara gött och så en sån XD + att den ätt är nyyy åsså:D så var med i tävlingen och vill du vinna en sådan? Sök isåfall på WeSkins på facebook och på bilder håller ngn ...

Av Mirja - 16 maj 2012 20:38

''Tja,Tja bloggeeeen'' Cx  haha   Humor: DeDu:Jag ska att min dejt hade hår och allt, men jag ljög! DeDu2: Är hon flintskallig ?! :o DeDu:Hälre det.   på fredag är det marken och jag ska dra dit med sandra och hennes kompis och sen går ...

Av Mirja - 1 maj 2012 12:10


Hallojjjjj :D Jag tänkte att jag ska bli värsta bieber fan:et haha så jag måste lära mig alla hans låtar och hans tröjor osv :D Men när jag kom till H&M va hans tröjor slut -.-  But i have Justin Bieber glasses:D  Är jag lik him ? :D      ...

Av Mirja - 1 maj 2012 10:28

Hej:D  Nu kommer jag lägga in massa bider typ för att det är en som ska göra en ny blogg till mig :)  Hehe!!      Ta inte den med hatten som header :D       Ta inte den med glasögonen til headern men du kan ta den som presentation om d...

Av Mirja - 30 april 2012 10:54

Hej, jag väntar på att mamma & Susanna ska vakna så vi kan åka till stan ngn gång.  Jag är med i en tävling om att vinna Sean Banan's autograf, jag vet inte om dom/du skickar den men aja man måste ju få vara med.. Så tjecka in den här bloggen: http...

Presentation


Helloww!! Jag är en tjej på 11 härliga år((:
Jag kommer blogga om allt möjligt och mer XD HAHA Nä-men hoppas du gillar bloggen :P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Vet du inte vad klockan ee? Kolla:D

This is cute ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards