biebeer

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Mirja - 17 maj 2012 09:48

Helo :D jag såg en tävling på facet och man kunde vinna enny ipad 3 och det skulle vara gött och så en sån XD + att den ätt är nyyy åsså:D så var med i tävlingen och vill du vinna en sådan? Sök isåfall på WeSkins på facebook och på bilder håller ngn en grön mobil med en gubbe på hope u like it ^^


KOM TILL IP  SÅ FÅR DU SE MIG SPELA


FOTBOLLS MATCH, DET FINNS KJOSK


DÄR


SÅ DU KAN KÖPA SNACKS ELLER KÖRV


MED


BRÖD <55 MITT NR PÅ TRÄJAN ÄR NR,5 :D


VI MÖTER IK EDA OCH VI KOMMER


VINNA!!! HÄR HÅLLER ALLA PÅ HÄR


HÅLLER ALLA PÅ HÄR HÅLLER ALLA PÅ


NYEDSHOV!!


Spelar du fotboll? skriv nere i komentarerna


om du spelar och i vilket lag du spelar så


kanske vi möter varandra om du bor i


värmland ^^ eftersom jag gör det ^_^


Vie ses senare för nu måste jag göra mig iording osv:P hejdå ^^


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helloww!! Jag är en tjej på 11 härliga år((:
Jag kommer blogga om allt möjligt och mer XD HAHA Nä-men hoppas du gillar bloggen :P

Fråga mig

1 besvarad fråga

Vet du inte vad klockan ee? Kolla:D

This is cute ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards